Efter 14 timmars fasta är det nu dags för frukost. Oftast blir det två kokta ägg med caviar och majonnäs.
Men först min förkylningscoctail!
Värm en kopp med vatten och några skivor ingefära. Tillsätt 1 till 1 1/2 msk cocosolja och mixatill en skummig dryck. Pressa 1/2 ekologisk citron i drycken och mixa en sväng till.
Denna har jag druckit nästan varje morgon hela vintern och har varit förkyld, ja, men mycket lindrigt. Jag kan inte garantera att det enbart beror på denna cocktail, även LCHF hjälper kroppen att bygga upp immunförsvaret så att förkylningar blir lindriga om man alls får dem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar