Nu börjar det, multi modal rehabilitering...
Vad kommer hända? Ska jag få hjälp med mina djupa muskler som ska tränas upp? Kommer dom sätta mej i gymmet som de flesta andra gjort? Kommer det något nytt med avslappning? Många frågor inga svar, ännu...
Jag ser fram emot detta med skräckblandad förtjusning men framför allt är jag peppad.
Ha en bra dag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar