tisdag 3 mars 2015

Första dagen med rehab på egen hand

Dagen jag gruvade mej för är här, första dagen hemma med uppgifter att göra på egen hand. Den är ännu så länge inte som jag förväntade mej, jag vaknade före larmet i morse full av inspiration att ta itu med dagens övningar.

Kaffe är lite av ett måste på morgonen, bara att sitta ner och fundera på dagen som komma skall. Denna morgon plockade jag fram träningsdagboken och valde ut vilka övningar i hemträningsprogrammet som jag ska göra. Fyra övningar blev till sex då jag vill få med övningarna från min sjukgymnast på VC. Jag bestämde mej för att göra varje övning fem gånger ock köra på som Karin sa, fem gånger om dagen.

Fylld av energi plockar jag nu fram trågen jag förodlar i. Här ska odlas perenner, hoppas det är någon grobarhet i dem, det var ju något år sedan jag skulle så dem.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar